EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

14/11/08

En Campanelli... estaba tomando cañas!

.
.
En Campa ha tornat a Can Fufluns!
.

La Marga, en Campa i la seva salvadora, la Maria Antonia

.
Gràcies a tothom que l'heu cercat arreu, per racons i forats, patis i golfes, que us heu preocupat per ell i per nosaltres i especialment gràcies, moltes gràcies, a la nostra estimada fuflunera Maria Antonia que el va trobar ahir... al Club de Golf de Gualba!!

Com va arribar fins allà és tot un misteri.


En trobar-lo força desnutrit, en la pell i els ossos, la Maria Antonia li va fer d'urgència els primers auxilis allà mateix donant-li un tall ben generós de truita de patates.
.
Ara, amb el tractament que l'hi estem aplicant de caldo i carn d'olla, el pacient Campanelli evoluciona favorablement.
.
Dedicada a en Campa i per tots vosaltres aquesta rumba mítica d'en Peret acompanyat per Muchachito Bombo Infierno...
.
http://
.
.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

La millor notícia del dia i de llarg ..... però quina 'carona' d'haver passat una gana ... però de ben segur els fufluners l'alimentaràn novament amb la carn d'olla i botifarres i el tornarem a veure fent la migdiada entre els millors vins i whiskies del celler.
BENVINGUT A CASA CAMPA !!

Xavier Franganillo ha dit...

Siguiendo sus instrucciones, incorporo comentario relativo al gran reencuentro:

"El Campa, us ha sortit pijo de la hostia, xato.
Per cert, tinc un joc de pals de golf. Quan li deixis, ens anem en Campa, en Funflunganillo i jo mateix a tirar unes boles."

Xavier Franganillo ha dit...

Por cierto y sin querer ser pedante, permíteme una simple pero importante corrección sobre el email que has enviado anunciando tan esperado (por todos) hallazgo.

Resulta que el vocablo EM, de EM TROBAT NO SÉ QUÍ... va con H, como en castellano. En castellano ese mismo asunto sería ... HABEMOS ENCONTRAO AL CAMPANITO. Por lo tanto, de habemos.... hem (habemus papa en latín, pero eso te lo guardo para otro curso), como de Franganillo, franganet...

Espero que ayude un poco y ala, ánimo con el pograma.

David Garcia Pagan ha dit...

Quanta raó tens amb això de la 'H', Franganillo. Jo, Fuflunsganillo, es que escric el català d'oïda (atent a la dièresi que acabo de col.locar, cony! i una el.le geminada!) donc aixó: que escric d'oïda -amb dièresi-... i estic sord com un antoni tàpies.

Húnicament het vull havisar que, ha partir d'hara, hutititzaré en el meu català d'hoïda, tantes hacs ('haches' in latinum sermo)com EM pugi harribar ha himaginar... que més val que sobreixi que falteixi... hala! I controla les dosis d'Hyslai Mist!

P.D.: lo del golf: quant vulguis i on vulguis... el Franganillo, el Fuflunsganillo i el Campanillo, rollo pijuz magnificuz.