EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

19/3/09

On és Fufluwally? (2)

.
.
Comencen a arribar-nos fotos dels fufluners d'arreu del món, exòtiques, evocadores i molt xules.
.
Lo primer fufluwally és a la ciutat de Mozart, estudiant amb la seva germana Joana...
.
.
.
...............::MAGÍ SERRA, BALLARÍ::
.
.
Hola fufluners! Aquesta foto meva és feta a SEAD, l'Escola de Dansa Contemporània de Salzburg on des de fa uns quants mesos em trobo estudiant...
.
.
.
.
... m'agradaria ser ara mateix, per exemple, al Kilimanjaro, dancing with elephants... (encara que el que més m'importa no és el lloc sinó qui m'acompanya).
.
.
.
.
.
.
......::JOAN MARTÍNEZ BRUGUERA, PINTOR::
.
.
Aquí em teniu amb la meva dona Núria i el nostre fill Arnau a la inauguració de l'exposició de les meves pintures a Barcelona...
.
.
.
.
... ens encantaría estar al Temple d'Arunachala, India, gaudint d'aquell clima tant càlid i d'aquella pau...
.
.
.
.
.
.
........::ROSER GINER BRUÑÓ, VIATGERA::
.
.
Sóc aquí, en aquest carrer de Barcelona; un barri-poble entranyable, tranquil i amb molta gent amiga. Avui amb un cel blau i una lluminosat mediterrània, que ja ens feia falta després d'aquest hivern tan i tan llarg i fred...
.
.
.
.
...però jo voldría ser a Halong, Vietnam...
.
.
.
.
...continuant navegant en silenci per Halong...
.
.
.
.
... o volar per la costa sud, salvatge, de Tasmània...
.
.
.
.
... seure en una taula al por de Hobart, Tasmània, i menjar un bon plat de scallops-zamburiñas...
.
.
.
.
... i que no falti el 'pastís' a Oô!!..
.
.
.
.
... donar un tomb per un prat del Montseny amb en Monty, el meu gos...
.
.
.
.
... i tornar a casa a fer uns calçots!!
.
.

.

.Ja ho veieu, fufluners: comencen a arribar-nos fuflufotos dels fufluwallis d'around the world... molt guapes totes i algunes fins i tot, com les de la Roser, fan obrir la gana!!

La setmana que ve penjarem més!

Salut i Fufluns!

.