EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

17/4/09

L'Any del Senyor a Sant Fufluns de Palautordera

.
.

.
.
Fufluneirus i fufluneires: no us oblideu que avui divendres 17 a les 8 del vespre, al Teatre Pare Casals, hi haurà la presentació del llibre L'any del Senyor, de l'Eloi Fufluvila!
.
Entre tantíssims amics que anirem assistirà lo fufluner Albert Om, peazo bellezón taradellenc, alma mater (i pater) de El Club de TV3... jo només apunto el que m'han dit: que l'Albert al natural... encara està més bo!
.
(mea culpa: l'Eloi m'ha dit que vindrà algú més però tinc un parell de neurones que em fan la perla i, doncs que no em recordo de qui més m'ha dit que ha de venir!... això deu ser l'edat... ja m´ho diu la metgessa...!)
.
.

.
Ah! Molimputant: per tothom que vingui, per cortesia de Cellers Unió (bodega agermanada espiritualment i etílica amb Can Fufluns) i molt especialment per l'esforç i el carinyu del nostre amic fufluner Jaume Farrás, hi haurà copeta de cava ben fresquet i a punt de caramelu!!
.
... i no qualsevol cava: hem triat Castell de Calders Brut Nature, elaborat amb els millors xarel.los del penedes per en Pere Escudé, enòleg i alma pater (i mater) de Cellers Unió.
.
.
Buenu: corto y sierru. Ens veiem a les 8 al Teatre!
.

.
.