EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

27/11/09

Es confirma el tema: me l'han tallat!

..

Bé. Ja no hi ha res a fer:
.
ME L'HAN TALLAT.

.
Diuen que és pel meu bé, que així ja no patiré infeccions, ni càlculs renals, ni obstruccions, que ja no m'hauran de sondar mai més, que bla bla bla.
.
.

Si, vale. Tot això està molt bé però, sigui com sigui...
.
.

ME L'HAN TALLAT!!
.
..

PER TOT PLEGAT VULL AGRAIR (ETERNAMENT) TOT EL QUE HEU FET AMB MI:
.
.

a la Marga, que m'ha convertit en una chochona amb tots els seus carinyitus i arrumacus
.
.

al David, per les infinites voltes que em va donar a totes les rotondes que va trobar quan anàvem de camí a Bellaterra (tiu: ves fent pipi o te la tallaran a tu també)
..
.
..

i MOLT PERÒ QUE MOLT ESPECIALMENT
.. ...

a lo Pep Andreu de Clínica Vitamènia que després de fer-me moltes coses perquè tornés a pixar (o pixaba o em moria) va dir: SE LA HAURÍEM DE TALLAR
.
..
a l'Albert Lloret, Cap de Medicina Interna de l'Hospital Clínic Veterinari de la Universitat de Bellaterra, que després de fer-me moltes proves per curar-me va dir: SE LA HAURÍEM DE TALLAR
.
.

a Jordi Franch, eminentíssim cirurgià de l'HCV...
.
QUE ME LA VA TALLAR!!
.
.

MOLTES PERÒ QUE MOLTES GRÀCIES
A TOTS & TOTES
ELS QUE US HEU INTERESSAT
PER LA MEVA SALUT
(i PER LA MEVA TITA)
.
..
.
Atentament,
.
.

Priscilla,
The Cat-Queen of Can Fufluns

(hauré de començar a acostumar-me a dir-me així)

..
.

(amb això que em van ficar al cap agafaba la Televisió Galega)
..
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Està més seductor (a) de Priscila que de Clint .....

Anònim ha dit...

nuestras condolencias al Clint por la pérdida de su inseparable titulina y nuestros mejores deseos por la prota recuperación de la Priscilla. Ánimo you.

firma:la mami de la Martina