EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

25/9/10

Just a l'altre costat del camí

.
.

LA PAQUITA MUÑOZ, MARE DEL CIRC CRIC, MARE DE LA MONTSERRAT i DEL MANEL TRIAS, VA MORIR EL 24 DE SETEMBRE A L'EDAT DE 92 ANYS.
.
La cerimònia de comiat serà el dilluns dia 27 de setembre a les 11,15h al Tanatori de Les Corts de Barcelona.
.

.
.
A TOTS ELS QUE LA CONEIXIEU,
UN RECORD PER ELLA!!!

.
.

.

T'ESTIMEM PAQUITA!!!
.

.
.

LA MORT NO ÉS RES
.
.
La mort no és res:
jo tan sols sóc a l’altre costat.

Jo sóc jo, vosaltres sou vosaltres.
El que he estat per vosaltres, ho serè sempre.

Anomeneu-me pel nom que sempre m’heu anomenat.
Parleu com sempre ho heu fet;
no empreu pas un to diferent,
ni solemne ni trist.

Continueu rient del que ens rèiem junts.
Reseu, somrieu, penseu en mi.
Que el meu nom sigui pronunciat a casa nostra
com sempre s’ha fet,
sense èmfasi ni angoixa.

La vida significa el que sempre ha significat,
l’eix és el que sempre ha estat,
el fil no s’ha tallat.

Per què estar fora del vostre pensament,
simplement perquè sóc fora de la vostra vida?

Jo us espero, no sóc pas lluny,
sóc just a l’altre costat del camí.

.
.
Charles Péguy (1873-1914)
Pensador, escriptor i poeta cristià.
..
.
.

.

.